Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over ons bedrijf QueVino en onze wijnleveringsservices. We willen ervoor zorgen dat alle vragen beantwoord worden, zodat je met vertrouwen bij ons kunt bestellen.

Algemeen

Waar komen jullie wijnen vandaan?

Bij al onze wijnen staat bij ‘Specificaties’ het land van herkomst vermeld. In veel gevallen vermeldt de producent ook de regio.

Waarom wordt mijn leeftijd gecontroleerd?

Om zeker te weten dat je wijn mag bestellen, wordt je leeftijd gecontroleerd. Wij vragen je bij het plaatsen van uw bestelling of je 18 jaar of ouder bent. Ook zal de pakketbezorger je bij het leveren van uw bestelling vragen een geldig legitimatiebewijs te tonen. Minderjarigen mogen jouw bestelling niet aannemen, maar ook de buren niet. 

Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling af te halen bij een PostNL-afhaalpunt bij je in de buurt. Neem bij het afhalen ook een geldig legitimatiebewijs mee. Zo houden wij ons allemaal aan de wet- en regelgeving en kan je genieten van heerlijke wijnen.

Bestellingen plaatsen

Hier vindt u informatie over hoe u bestellingen kunt plaatsen, betalingsmogelijkheden en levertijden.

Wat zijn de bezorgkosten en wanneer betaal je geen bezorgkosten?

De bezorgkosten bedragen € 7,95. Bij een bestelling vanaf € 75,00 wordt de bestelling gratis thuisbezorgd.

Is levering naar het buitenland mogelijk?

Op dit moment leveren wij alleen in Nederland.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Op dit moment is er geen mogelijkheid tot ophalen.

Wanneer wordt de wijn geleverd?

Indien de wijn op voorraad is, kan de wijn mits vóór 12.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd worden. Let hierbij wel op dat wij afhankelijk zijn van pakketdiensten.

Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

Wij doen er alles aan om de wijn in perfecte omstandigheden af te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de bestelling, neem dan direct contact met ons op en wij zullen samen kijken naar een gepaste oplossing.

Wij werken met een externe bezorgdienst, dus neem ten alle tijden contact met ons op en niet met de desbetreffende partij.

Retourbeleid

Lees hier alles over ons retourbeleid en wat u moet doen als u niet tevreden bent met uw bestelling.

Wat moet ik doen als een (doos) wijn heb gekocht en ik die niet lekker vind?

Bij QueVino bieden wij de garantie; de lekkerste wijn voor jou.

Is de wijn kwalitatief niet in orde, of gewoon niet naar jouw smaak? Laat het ons weten en wij nemen de (ongeopende) flessen retour en zorgen voor een passende oplossing.

Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn?

Dat is heel vervelend! Neem alstublieft contact op met info@quevino.nl of bel naar 06-53992475 dan helpen we je graag verder.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

In alle gevallen kun je gebruik maken van het wettelijke herroepingsrecht, de termijn hiervoor is 14 dagen. Neem binnen deze 14 dagen contact op via info@quevino.nl of bel naar 06-53992475

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op voor meer informatie over onze producten en services.